De eerste Autoforumonline meeting!
-
- .
- Contacteer:
Re: De eerste Autoforumonline meeting!
Zowel 2 mei als 9 mei vind ik prima. Leuk idee
2 mei klinkt als ideaal tour, fotografeer, terrasje pakken weer. Op voorwaarden dat wij de auto niet uitstomen. Ik wil graag mee weer!
The Future Is One Legend Ahead
Ik ben ook voor een gezellige meet, maar 25 April zit ik nog in Japan.
Mijn vrouw en ik willen ook best een tocht organiseren maar of dat al in mei gaat lukken? ???
Mijn vrouw en ik willen ook best een tocht organiseren maar of dat al in mei gaat lukken? ???
Ik weet natuurlijk niet wat voor plannen Jurjen heeft maar ik zou ook wel iets willen opzetten in de omgeving Amersfoort. Maar alleen gaat me dat niet lukken, toevallig iemand uit die buurt die mee wil helpen?
Breda ken ik nog niet goed genoeg om er een leuke tocht uit te kunnen zetten.
Breda ken ik nog niet goed genoeg om er een leuke tocht uit te kunnen zetten.
-
- .
@ Timo, ik heb nog geen plannen. Ga je gang;)
Het lijkt me op 9 mei uit te komen als ik het zo hoor?
Het lijkt me op 9 mei uit te komen als ik het zo hoor?
- WizardOfOss
- .
- Contacteer:
Correctie: 1 mei is reeds bezet voor die andere forummeeting.WizardOfOss schreef:2 mei ben ik reeds bezet voor een andere forummeeting, de rest staat nog open. Wel een voorkeur voor een zondag, en het liefst pas in mei, dat laatste weekend van april zal ik hard nodig hebben om m'n jetlag weg te slapen...
Timo, wat dacth je van die "race"-tour die we in december gedaan hebben, maar dan op een rustiger tempo? Enkel een paar extra stops inplannen lijkt mij voldoende, en wat fotogenieke locaties erbij natuurlijkTimo schreef:Breda ken ik nog niet goed genoeg om er een leuke tocht uit te kunnen zetten.
"The closest to reality car that money can buy"
Amersfoort is een goed startpunt
Bij Alfa 155 club zijn wij vorig jaar "hier" gestart.
Langs de Vecht rijden was iets minder, want het was een-en-al fietsers. (Was wel eind juli)
"De Witte bergen" zit ook in die regio en wordt ook regelmatig gebruikt voor meetings etc.
Langs de Vecht rijden was iets minder, want het was een-en-al fietsers. (Was wel eind juli)
"De Witte bergen" zit ook in die regio en wordt ook regelmatig gebruikt voor meetings etc.
Stap eens op de fiets