Olympische Spelen

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Olympische Spelen

Bericht door Martin »

Van der Ven is regerend europees kampioen en traint op Papendal, waarom zou je daar niks van mogen verwachten? Ik heb Derksen gisteren niet gezien, maar euh... b-sport? Ze schieten vanaf 75 meter in de roos. Voetballers missen vanaf elf meter een groot doel, dus ja..?
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Olympische Spelen

Bericht door WizardOfOss »

Hij is Europees kampioen, maar 6 van de 8 kwartfinalisten waren Aziaten, die kom je op dat EK niet tegen...

En Derksen, ach, hij weet een hoop van voetbal en muziek, maar op andere gebieden moet je hem gewoon niet serieus nemen.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Olympische Spelen

Bericht door ViveLaFrance »

Onderwijl doen onze springruiters en watersporters het uitstekend. Van Rijsselberghe blijft winnen en ook Bouwmeester heeft zicht op een toppositie 8-) De hockeydames staan in de halve finale en de beachvolleyballers Nummerdor/Schuil spelen de kwartfinale. Leuke kijksport trouwens, ik heb zonet regelmatig gezapt naar hun wedstrijd. Goede sfeer :D Op het centre court van Wimbledon zat de sfeer er ook in, maar Sharapova kreeg les van Serena, het werd 6-0 6-1. Wat een dominantie :worshippy: Onze tafeltennisdames hebben niets in te brengen tegen China. Logisch, want eigenlijk is dat China A tegen China C. En van de op leeftijd zijnde Russische Nederlandse Timina moeten we het ook niet hebben :no: Ik vind dat de mondiale tafeltennisbond daar iets aan moet doen, want zo krijg je nooit continuïteit voor de B- en C-landen. Bij de vrouwen zie je naast Nederlandse Chinezen nu ook al Spaanse, Duitse en Poolse Chinezen.
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Olympische Spelen

Bericht door ViveLaFrance »

Ranomiiiiiiiiiiii :clap: Ook een mooie bronzen plak voor Veldhuis, prachtig afscheid :yes:
De estafettes vielen tegen. Waar is Heemskerk? :bonk: Ik kan mij niet voorstellen dat zij nog langzamer is dan Van Rouwendaal en Nijhuis.

Iets autogerelateerd dan, ik vind de mini-Mini's bij atletiek erg geinig bedacht van BMW-Mini :D
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Olympische Spelen

Bericht door WizardOfOss »

Van Rijsselberge verzekerd van goud, met nog twee races voor de boeg...

Wel jammer van Postma.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Olympische Spelen

Bericht door WizardOfOss »

Wat is die Federer toch een kneus...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Olympische Spelen

Bericht door ViveLaFrance »

Zoals Dorian heerste op het water, zo heerste Andy Murray op het centre court. Ik had alles verwacht behalve een makkelijke 3 sets winst. Federer speelde erg slecht, ik heb hem nog nooit zoveel makkelijke, onafgedwongen fouten zien maken. En wat een hoeveelheid gemiste breekpunten! :o Maar goed, je ziet vaker dat spelers, ook de groten der groten, voor hun gevoel de finale al gespeeld hebben na een zware halve finale (19-17 derde set). Murray wint eindelijk een groot toernooi. Ben geen fan van hem, want altijd behoudend, terwijl hij zoveel talent heeft, maar het is hem gegund :clap: Nu ook zo spelen in de grand slams.

Roger, still my hero :loveys:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Olympische Spelen

Bericht door WizardOfOss »

Na even een uitstapje naar het voetbal weer terug naar de echte sport. Mooie halve finale van Martina. Maar Bolt blijkt toch weer van een andere planeet, ik kon m'n lachen gewoon niet inhouden toen hij net over de helft al om zich heen begon te kijken en rustig uitliep.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Olympische Spelen

Bericht door ViveLaFrance »

HA! Nelly Cooman, Bolt maakt het gewoon waar mevrouw. Geen wereldrecord, maar de 9.63 kostte hem totaal geen moeite :worshippy: Mooie zesde plek voor Martina :clap:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Olympische Spelen

Bericht door WizardOfOss »

Nou ja, hij moest er deze keer wel serieus voor lopen, ook al was het weer een geweldig staaltje machtsvertoon, de rest weet nu tenminste wel op de finishfoto te komen.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie