Vancouver 2010

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Vancouver 2010

Bericht door WizardOfOss »

Ach, vergissen is menselijk, wat dat betreft mag ik toch hopen dat ze hier samen wel weer uitkomen. Of zoals Gemser al riep tegen hen: "Dat kan beter!"

Op NuJij daarentegen stonden ze zo ongeveer in de rij om Kemkers te lynchen, eng volk daar....
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Vancouver 2010

Bericht door weer een forummer »

Ontzettend zuur :( Maar het gaat me te ver om Kemkers hiervan alleen de schuld te geven.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Vancouver 2010

Bericht door Jurjen »

Kemkers had gewoon alleen schuld.

Wel grappig om te zien dat twitter echt explodeerde toen het fout ging.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Vancouver 2010

Bericht door Leeuw »

Ik ben niet zo'n sportkijker, en heb het dus ook niet gezien. Maar wat een drama voor beide. :cry:
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Vancouver 2010

Bericht door WizardOfOss »

Jurjen schreef:Kemkers had gewoon alleen schuld.
Op zich zeker waar. Maar veel van de reacties daarop vind ik wel buitensporig, Kemkers wordt nu onderhand neergezet als staatsvijand #1. Het is ook maar een mens, en mensen maken nu eenmaal fouten. Kramer zelf soms ook, dan gaat ie op een blokje staan en "berooft" daarmee zijn teamgenoten en coach van een zekere medaille. En zonder Kemkers was Kramer misschien wel überhaupt nooit zover gekomen, alles wat hij dankzij hem heeft gewonnen is ineens compleet vergeten. En daarom heb ik wel wat moeite met "de schuldvraag".
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Vancouver 2010

Bericht door Jurjen »

Was geen oordeel over Kemkers, dat is gewoon een absolute toptrainer.
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Vancouver 2010

Bericht door Martin »

Dit (klik) was het eerste waar ook ik aan dacht. Eigenlijk is er maar een persoon die Kemkers werkelijk iets mag verwijten en dat is Sven Kramer. Natuurlijk baalt half Nederland, maar sommigen in Nederland weten niet hoe ze met teleurstellingen om moeten gaan. Die nationale verontwaardiging over van alles, vind ik toch al geen goede ontwikkeling.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Vancouver 2010

Bericht door HondArd »

Wat ik ervan gezien heb leek het op mij over te komen als dat Kemkers op een enthausiaste aangaf dat Sven een heel stuk onder de tot dan toe snelste tijd zat (binnen de tijd van Lee?). Dat zou je als schaatser ook op kunnen vatten dat je naar de binnenbocht moet, gelet op het vingertje. Maar aan de andere kant had Sven ook wel kunnen bedenken dat hij naar de buitenbocht moest, ondanks dat Sven naar binnen werd "gestuurd". Het is op dat punt op de baan toch een automatisme dat je moet wisselen? In de Formule 1 heb je met veel meer beperkende factoren/regeltjes rekening te houden, en daar onthoudt men ze beter en al helemaal als je bedenkt dat het daar een heel stuk sneller aan toe gaat, daar moet je als coureur zijnde ook vaak genoeg voor jezelf beslissen zonder tussenkomst van een coach. Niet alleen Kemkers zit fout, maar ook Kramer zelf.
Maar aan de andere kant kunnen ze nu wel mooi revanche nemen op de 1500 meter ploegen-achtervolging. Over de hele linie heeft Nederland wel de completere ploeg staan.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Vancouver 2010

Bericht door WizardOfOss »

HondArd schreef:Niet alleen Kemkers zit fout, maar ook Kramer zelf.
In principe geeft een coach nooit aanwijzingen over een wissel. Doet hij dat wel dan moet je er op kunnen vertrouwen dat hij goed en jij fout zit. Wanneer een sporter niet blind een dergelijke aanwijzing van zijn coach zou volgen lijkt me dat er een groter gebrek aan vertrouwen zou zijn dan wat er nu is ontstaan.

Ach, hij is nog jong en krijgt nog kansen genoeg om zich bij de allergrootsten uit de historie te voegen. En achteraf zal dit dan zijn legendarische status alleen maar in de hand werken, dit vergeet niemand van z'n leven meer. Zie ook Falko Zandstra, zo absurd veel heeft die ook niet gewonnen, maar dankzij zijn ruzie met z'n armband kent iedereen he nog. Dat terwijl 2-voudig Olympisch kampioen Uytdehaage alweer bijna vergeten is, een paar jaar na dato.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Vancouver 2010

Bericht door HondArd »

WizardOfOss schreef:
HondArd schreef:Niet alleen Kemkers zit fout, maar ook Kramer zelf.
In principe geeft een coach nooit aanwijzingen over een wissel. Doet hij dat wel dan moet je er op kunnen vertrouwen dat hij goed en jij fout zit. Wanneer een sporter niet blind een dergelijke aanwijzing van zijn coach zou volgen lijkt me dat er een groter gebrek aan vertrouwen zou zijn dan wat er nu is ontstaan.
Maar gaf Kemkers wel voor de volle 100% de aanwijzing dat hij naar binnen moest? Het enige wat ik hoorde was "binnen binnen" en een vingertje wat schuin naar beneden wees. Dat kan toch ook beteken dat hij binnen/onder de tijd van Lee zat? Maar goed, verder heb ik niet veel media geraadpleegd dus ik weet verder ook niet wat er allemaal gespeeld heeft. En degene die ik gezien heb zijn ook niet heel duidelijk over de schuldvraag en wat er echt gespeeld heeft.
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie