Vancouver 2010

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Vancouver 2010

Bericht door WizardOfOss »

Vannacht nog shorttrack zitten kijken, geen kans voor de Nederlanders, maar wel spectaculair om te zien. Mooiste was nog wel de heat met Ohno, die gewoon tot 2 rondjes voor het einde achteraan bungelt, en dan ineens zo hard versnelt dat niemand ook maar probeert aan te haken. Volledig overklassen van de tegenstand. De finale was dan wel weer apart, dat leek 1-2-3 voor Korea te worden, maar als niemand ze kan verslaan doen die Koreanen het zelf maar, gaan er in de laatste bocht 2 man onderuit.

Ook nog een stikje moguls gezien, maar dat is echt te belachelijk voor woorden: hoe sloop je zo snel mogelijk een stel knieën...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Vancouver 2010

Bericht door Leeuw »

Wow van die moguls kan je idd flinke klappen krijgen, ik moet er niet aan denken want een paar hobbels achterelkaar vind ik al te veel.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Vancouver 2010

Bericht door HondArd »

Ik dacht dat de toppers aan dat onderdeel bepaalde operaties hadden ondergaan om het allemaal wel aan te kunnen. Lijkt mij niet echt gezond om je lichaam te laten aanpassen aan een sport-onderdeel, en ik kan me ook niet voorstellen dat je deze sport heel lang kan beoefenen.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Vancouver 2010

Bericht door ViveLaFrance »

Zonet de 3 km. vrouwen gezien, weinig verrassingen, Sablikova won. Op Valkenburg na vielen de Nederlanders tegen. De zilveren medaille voor de Duitse Beckert vond ik leuk!
Vive la France, Vive la Différence
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Vancouver 2010

Bericht door weer een forummer »

Een beetje laat maar de gouden plak van Sven vind ik toch wel razendknap. Als je zo torenhoog favoriet bent, kun je bijna alleen maar teleurstellen. Knap dat hij tegen de druk bestand bleek. :clap:
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Vancouver 2010

Bericht door ViveLaFrance »

Gerritsen is gevallen tijdens de 500 meter :o Ontzettend triest, ze opende namelijk sterk!
Ik herinner me Marianne Timmer die ook viel en daarna goud won op de 1.000 m. Gerritsen wordt de nieuwe Timmer genoemd.....
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Vancouver 2010

Bericht door ViveLaFrance »

Nederland heeft er een zilveren én bronzen plak bij :!: Annette Gerritsen nam revanche voor haar val op de 500 m. en bleef slechts 0,02 sec. achter op de winnares van de 1.000 m., Christine Nesbitt. Laurine van Riessen werd knap derde :clap:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Vancouver 2010

Bericht door WizardOfOss »

Jammer van die twee klote-honderdsten, maar toch een prachtig resultaat :clap:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Vancouver 2010

Bericht door HondArd »

Mooi, zijn we in ieder geval van die ene gouden plak af. Achterin de medaillespiegel bijsprokkelen is ook meegenomen.
Het verschil in hondersten is inderdaad frusterend, maar je moet ergens een grens trekken. Bij mijn weten had Falco Zandstra of Leo Visser in Albertville 1992 ook zo'n achterstand op Johan Olav Koss. En in baan-afstand was het hooguit maar een paar centimeter. Je zou er bijna langere schaatsen voor nemen om dat te overbruggen.
"The closest to reality car that money can buy"
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Vancouver 2010

Bericht door weer een forummer »

Leuk voor Gerritsen na die rampzalige 500 meter en erg knap van dat andere jonge ding.
Plaats reactie