Het Duel

Alle raad en doorgeef spellen
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Het Duel

Bericht door Jurjen »

Ik heb in 1 van beide gereden (de GT-R), en daar was ik toch wel van onder de indruk. Kinderlijk eenvoudig kneiterhard gaan, bochten driften het kan allemaal. Het interieur is echter van plastic, de zitpositie is niet top en het ding is echt enorm GROOT en zwaar. Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor de Porsche 911 Turbo ga. Die is nog sneller ook ;)
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Het Duel

Bericht door Jurjen »

weer een forummer schreef:Ik ga ook voor de Nissan. De auto is exclusiever, sneller, explosiever en volgens mij ook praktischer.
Een 911 Turbo is sneller dan de GT-R. Explosiever is misschien waar, maar ik zou het ruw noemen. Praktische zit wat in, want een GT-R heeft gewoon een prima kofferbak.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het Duel

Bericht door HondArd »

ChrisRenault schreef:Alleen ik hoop dat dit topic verder reikt dan een missverkiezing onder de auto's.
Een miss-verkiezing win je tegenwoordig ook niet meer enkel op het uiterlijk. Het gaat er daar vooral om hoeveel politiek correcte (ingedramde) antwoorden je kunt geven die dan aangeven hoe "intelligent" je bent.

Dan het huidige duel: de GT/R, zonder enige twijfel. Ik hoop alleen niet dat dit een topic met alleen dikke/snelle bakken gaat worden.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Het Duel

Bericht door Jurjen »

Duel 1: Jaguar XF vs. BMW 5-serie (5-2)
Duel 2: Abarth 500 vs. Renault Twingo RS (3-3)
Duel 3: Kia Soul vs. Nissan Cube (4-5)
Duel 4: Lancia Delta vs. Seat Leon (8-1)
Ja joh, allemaal dikke bakken :antf:
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Beide auto's zouden nooit op mijn oprit staan, maar kiezen tussen twee kwaden is het zeker niet. De 911 blijft een meesterwerk ondanks zijn enorm afgenomen exclusiviteit. Hij is inderdaad ietsje sneller dan de GT-R, maar die is ruim 70 mille goedkoper en beter uitgerust. Zelfs in deze klasse ronduit belachelijk, want die meerwaarde is Porsche niet waard. Daarnaast waardeer ik de praktische mogelijkheden van de Nissan gecombineerd met prima prestaties. Wellicht wat zwaar, maar absoluut niet zwaar op de maag :D Voor mij dus de GT-R.
Vive la France, Vive la Différence
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door weer een forummer »

Jurjen schreef:
weer een forummer schreef:Ik ga ook voor de Nissan. De auto is exclusiever, sneller, explosiever en volgens mij ook praktischer.
Een 911 Turbo is sneller dan de GT-R. Explosiever is misschien waar, maar ik zou het ruw noemen. Praktische zit wat in, want een GT-R heeft gewoon een prima kofferbak.
Ja, de Turbo is sneller. In ieder geval op een recht stuk. Ik vraag mij wel af hoe het in bochtig circuit zal zijn. Een ander praktisch voordeel van de GT-R is de prijs. Voor wat je overhoudt kun je heel veel leuke dingen doen.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het Duel

Bericht door HondArd »

Jurjen schreef:
Duel 1: Jaguar XF vs. BMW 5-serie (5-2)
Duel 2: Abarth 500 vs. Renault Twingo RS (3-3)
Duel 3: Kia Soul vs. Nissan Cube (4-5)
Duel 4: Lancia Delta vs. Seat Leon (8-1)
Ja joh, allemaal dikke bakken :antf:
Naar aanleiding van deze opmerking (Cube v.s. Soul):
Tijd voor echte auto's :loveit:
begin ik daar wel sterk in te geloven.
En ik zei dikke/snelle bakken. Als je wil mierenneuken Jurjen, pak dan in het vervolg geen reuzepissebed maar een echte mier. ;)
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het Duel

Bericht door Leeuw »

Zover ik weet komen de kandidaten voor het duel uit PB's aan Chris gericht.

Ontopic maar weer.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Het Duel

Bericht door Jurjen »

Ik hoor iedereen wel over de prijs, maar daar ging het toch juist niet om? Die Porsche is de meerprijs echt wel waard, omdat je gewoon kunt zien dat er op andere plekken geld is gaan zitten (ja ook in de winstmarge van Porsche). Het interieur in de GT-R is gewoon goedkoop en lelijk, waar dat in de Porsche gewoon fantastisch is. Met dat interieur zou ik niet elke dag kunnen leven, buiten het sjonnie imago van zo'n GT-R. Voor mij is het wel duidelijk;)
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het Duel

Bericht door Leeuw »

Het interieur is idd niet echt geweldig van de GT/R Op de foto ziet het er leuk uit, maar materiaal is goedkoop. Dat is niet zo heel erg, maar je verwacht wel wat meer van een sportauto.
De GT/R is idd vrij lomp, maar ook wel erg cool. Ik snap de keuze voor een 911 erg goed, maar de turbo is nou net niet de uitvoering die mij warm maakt.
Plaats reactie