Het Duel

Alle raad en doorgeef spellen
Gebruikersavatar
Joël D.
.
.
Berichten: 851
Lid geworden op: 16 feb 2010, 20:04
Locatie: Bennebroek

Re: Het Duel

Bericht door Joël D. »

Tsja, ik zal het wel moeten hebben van het design. Ik heb sowieso nog nooit in een auto gereden (goed, een keer in een Ford Transit, maar dat is geen auto).
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Het Duel

Bericht door #3 Micha »

Een vorkheftruck is geen auto toch? Nee, nog nooit auto gereden.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het Duel

Bericht door Leeuw »

Ik heb wel redelijk wat verschillende auto's gereden, maar ook weer zo veel als bijv. Chris of Jurjen.
Vooral nieuw spul ben ik niet erg thuis meer in. (helaas)
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door WizardOfOss »

Same here. Mijn oordeel is dan inderdaad ook vooral gebaseerd op de statische beleving van een auto, dus design en afwerking. En wellicht voor een klein deel de reacties van de pers, al weet ik zo af en toe ook niet hoeveel waarde ik daar nu aan moet hechten. Zie de reacties van Jurjen en Chris laatst op de Swift, die staan lijnrecht tegenover zo ongeveer elke journalist. Wie moet ik dan geloven?
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het Duel

Bericht door HondArd »

ChrisRenault schreef:Jawel, iedereen is ook vrij in zijn mening, maar af en toe lijkt design het enige te zijn waarover men praat, terwijl jullie toch echt wel meer van auto's weten.....
Zegt de persoon die vooral valt over het ontwerp van een auto.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:Same here. Mijn oordeel is dan inderdaad ook vooral gebaseerd op de statische beleving van een auto, dus design en afwerking. En wellicht voor een klein deel de reacties van de pers, al weet ik zo af en toe ook niet hoeveel waarde ik daar nu aan moet hechten. Zie de reacties van Jurjen en Chris laatst op de Swift, die staan lijnrecht tegenover zo ongeveer elke journalist. Wie moet ik dan geloven?
Ons natuurlijk, wij zijn onafhankelijke liefhebbers met een eigen mening :twisted:
Ik begrijp jullie wel en zoals gezegd is iedereen vrij in zijn mening. Alleen ik hoop dat dit topic verder reikt dan een missverkiezing onder de auto's.
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Italië schakelde gister Spanje uit in de CL, het vierde duel hier was eveneens een Italiaans feest. De Delta won met 8-1 van de Leon.

Duel 5 via PM: Nissan GT-R vs. Porsche 911 Turbo

http://www.autoweek.nl/images/800/3/5a857e86a562ebc30f3ee7cebcb0da03.jpghttp://www.autoweek.nl/images/800/2/984b78d624ca1800b70aca039f3c9212.jpg
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het Duel

Bericht door Leeuw »

Ik vind deze heel moeilijk (zelf ingestuurd ;) ) Aan de ene kant is de Porsche denk wel een erg leuke auto om te rijden, maar het is bijna een Golf zo vaak zie je ze, bovendien doen de meeste uitvoeringen mij weinig. Alhoewel ik de Targa en RS3 wel weer cool vind.

De GT/R is een erg brute en geweldige auto. Maar om te rijden schijnt ie iets minder puur te zijn.

Overall ga ik nipt voor de Nissan GT/R in een lekker kleurtje. In Japan heb ik er redelijk wat gezien, en tot nu toe vind ik wit met zwart de mooiste combi.
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door weer een forummer »

Ik ga ook voor de Nissan. De auto is exclusiever, sneller, explosiever en volgens mij ook praktischer.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door WizardOfOss »

Zonder ook maar enige twijfel de GT-R. Bij voorkeur in titanium, een zeer indrukwekkende auto, zowel qua vormgeving als prestaties. Nu zal een 911 Turbo vast ook niet verkeerd zijn, maar op de een of andere manier vind ik dat tegenwoordig toch een van de minst interessante varianten. Als het nu een GT3 RS was geweest, dan zou de keuze toch lastiger zijn geweest.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie