Zal ook wel loslopen, want tegenwoordig met alle laptops en smartphones krijgen mensen via meerdere kanalen reclame binnen. Ik vraag me ook sterk af of een meerderheid van mensen zich ergert aan reclame.Leeuw schreef:Ja, dat onmogelijk maken van skippen van reclames zou eigenlijk al in 2015 ingevoerd zijn, maar tot nu toe heb ik er gelukkig weinig van gemerkt. Veel interactieve digitale ontvangers zijn er in principe al geschikt voor. Maar gelukkig is het nog niet ingevoerd.
Edit: Nu ik er op google kom ik het eigenlijk niet meer tegen, behalve oude berichten...
Hoe bedoel je? Je kunt toch plannen om iets samen te kijkenJurjen schreef:Dan zou iedereen op een ander moment in de film zijn. Net als, oh ja, on demand.
Bij KPN On Demand betaal je alleen extra als jij dat wilt, eigen keuze. NetFlix houdt rekening met het aantal apparaten waarop je iets kijkt als ik een bevriend stel mag geloven. Van deze Apple-achtige voorwaarden krijg ik jeuk.